Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 909588" data-attributes="member: 88967"><p>Visst är det så! Men alla vet inte om att tysken finns och det är trots allt väldigt stor skillnad på pris hos honom mot att gå in i en butik tex. Det känns som att tråden finns till numera för att granska varenda annons och så fort det är lite fel så ska den läggas in här. Det är ju inte direkt bara annonser där tysken är billigare som länkas. Utan en hel del där en skida kostar 1500 och "max 1000kr skulle jag säga". De 500kr är ju skitsamma, antagligen prutas de ner ändå, eller så vill man helt enkelt testa att sälja dom för just 1500 ifall man har lite tur. Det sista va inte direkt till dig :p</p><p></p><p></p><p></p><p>Nä visst, jag har också köpt grejer utan att pruta, men då är det ju mer åt hållet att det är jäkligt billigt så man har inte känt något behov av det. Men annonser jag har haft ute på allt från bindningar till dator till bord så ska allt prutas på. Och det finns alltid fantastiska förklaringar till varför man måste ner i pris!</p><p></p><p></p><p>Japp, den är unik</p><p></p><p></p><p>Ja visst, jag förstår att det är bra att man får ett hum om ifall priset är okej eller inte. Annars blir väl svaret lite som till Pillard. Kollar man några sidor här är det mycket "höhöhö kolla idioten som ska ha si och så mycket". Och så är det egentligen inte alls ett "extremt"-pris. Detta känns lamt mot personen som faktiskt säljer något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 909588, member: 88967"] Visst är det så! Men alla vet inte om att tysken finns och det är trots allt väldigt stor skillnad på pris hos honom mot att gå in i en butik tex. Det känns som att tråden finns till numera för att granska varenda annons och så fort det är lite fel så ska den läggas in här. Det är ju inte direkt bara annonser där tysken är billigare som länkas. Utan en hel del där en skida kostar 1500 och "max 1000kr skulle jag säga". De 500kr är ju skitsamma, antagligen prutas de ner ändå, eller så vill man helt enkelt testa att sälja dom för just 1500 ifall man har lite tur. Det sista va inte direkt till dig :p Nä visst, jag har också köpt grejer utan att pruta, men då är det ju mer åt hållet att det är jäkligt billigt så man har inte känt något behov av det. Men annonser jag har haft ute på allt från bindningar till dator till bord så ska allt prutas på. Och det finns alltid fantastiska förklaringar till varför man måste ner i pris! Japp, den är unik Ja visst, jag förstår att det är bra att man får ett hum om ifall priset är okej eller inte. Annars blir väl svaret lite som till Pillard. Kollar man några sidor här är det mycket "höhöhö kolla idioten som ska ha si och så mycket". Och så är det egentligen inte alls ett "extremt"-pris. Detta känns lamt mot personen som faktiskt säljer något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp