Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 909807" data-attributes="member: 12431"><p>var inte riktat direkt mot dig heinz_p, ber om ursäkt om det kunde uppfattas så. priserna du föreslog var dessutom vad jag själv hade tänkt lägga ut dem för så tack för att du slog fast dem. det som blir lite löjligt med denna tråd är att många jämför med s-c som man för några år sedan bespottade rätt friskt på detta forum för man skulle minsann stödja små svenska sportbutiker och handla dyrt, sen sitter man här och kritiserar folk med lite sämre koll för att de gjort just så... egentligen borde det inte vara konstigare än att har du köpt en bil i sverige har den högre andrahandsvärde än en likadan fast importerad från tyskland... </p><p></p><p>håller med offline till 100%, det ska inte behövas några självutnämnda domare som hånar priserna likt domarna i Idol, tråden borde snarare vara till för att just köpare och säljare skall kunna fråga vad ett rimligt pris är. kollar man inte runt innan får man skylla sig själv, både som säljare och köpare, men som sagt bespara mig gärna besserwisser attityden bland "experterna" som gjort att man för länge sedan lämnat detta forum...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 909807, member: 12431"] var inte riktat direkt mot dig heinz_p, ber om ursäkt om det kunde uppfattas så. priserna du föreslog var dessutom vad jag själv hade tänkt lägga ut dem för så tack för att du slog fast dem. det som blir lite löjligt med denna tråd är att många jämför med s-c som man för några år sedan bespottade rätt friskt på detta forum för man skulle minsann stödja små svenska sportbutiker och handla dyrt, sen sitter man här och kritiserar folk med lite sämre koll för att de gjort just så... egentligen borde det inte vara konstigare än att har du köpt en bil i sverige har den högre andrahandsvärde än en likadan fast importerad från tyskland... håller med offline till 100%, det ska inte behövas några självutnämnda domare som hånar priserna likt domarna i Idol, tråden borde snarare vara till för att just köpare och säljare skall kunna fråga vad ett rimligt pris är. kollar man inte runt innan får man skylla sig själv, både som säljare och köpare, men som sagt bespara mig gärna besserwisser attityden bland "experterna" som gjort att man för länge sedan lämnat detta forum... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp