Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 910400" data-attributes="member: 39234"><p>Jag funderar på att göra mig av med några skidor och skulle vilja ha lite input på en ungefärlig prisbild för skidorna:</p><p></p><p>Atomic Bent Chetler 183cm med STH16 -10/11 som har gått ca 10 dagar. Generellt bra skick - några repor på stålkanterna och några lagningar på belaget.</p><p></p><p>Black Crows Navis 186cm med M20 -09/10 som har gått 20-25 dagar. Bra skick på stålkanter, några lagningar på belaget.</p><p></p><p>Coreupt BTD 187cm -09/10 med STH16 som har gått nån enstaka dag (helt repfria på stålkanter och belag).</p><p></p><p>Salomon Shogun 182cm -10/11 med STH14 som har gått 15-20 dagar (lagade belag och stålkanter).</p><p></p><p>Vad är ett rimligt spann att sälja skidorna för?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 910400, member: 39234"] Jag funderar på att göra mig av med några skidor och skulle vilja ha lite input på en ungefärlig prisbild för skidorna: Atomic Bent Chetler 183cm med STH16 -10/11 som har gått ca 10 dagar. Generellt bra skick - några repor på stålkanterna och några lagningar på belaget. Black Crows Navis 186cm med M20 -09/10 som har gått 20-25 dagar. Bra skick på stålkanter, några lagningar på belaget. Coreupt BTD 187cm -09/10 med STH16 som har gått nån enstaka dag (helt repfria på stålkanter och belag). Salomon Shogun 182cm -10/11 med STH14 som har gått 15-20 dagar (lagade belag och stålkanter). Vad är ett rimligt spann att sälja skidorna för? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp