Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 914177" data-attributes="member: 35021"><p>Ser inte ut som några värstingbindningar direkt + att skidan är borrad tidigare vilket borde dra ner priset rejält. Jag sålde ett par likadana för ett par år sedan (dock en årsmodell nyare) för 2500;- endast borrad en gång med den bindningen som satt på (bättre en den markerbindningen som följer med denna skida). personligen skulle jag aldrig ge mer än en tusing för dessa, så jag kan inte hålla med dig om att det skulle vara nån "hets" bara för sakens skull, utan jag tycker detta är ett ganska rejält överpris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 914177, member: 35021"] Ser inte ut som några värstingbindningar direkt + att skidan är borrad tidigare vilket borde dra ner priset rejält. Jag sålde ett par likadana för ett par år sedan (dock en årsmodell nyare) för 2500;- endast borrad en gång med den bindningen som satt på (bättre en den markerbindningen som följer med denna skida). personligen skulle jag aldrig ge mer än en tusing för dessa, så jag kan inte hålla med dig om att det skulle vara nån "hets" bara för sakens skull, utan jag tycker detta är ett ganska rejält överpris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp