Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 928810" data-attributes="member: 35223"><p>Nu kan jag ju hålla med om att 7500 inte var ett bra pris. Dock så får vi väl hålla oss till sanningen här i alla fall... </p><p></p><p>Priset du anger är för en bindning med 92mm skistopper samt utan hudar. </p><p></p><p>För att få samma kit får man alltså från tysken betala </p><p></p><p>759 skidor + bindning</p><p>159 Hudar</p><p>59 110mm stoppers.</p><p>~50 Frakt </p><p><strong>1027€</strong> ~8977 Sek </p><p></p><p>Som sagt tycker jag fortfarande att 7500 är för högt för MIG. Men riktigt så illa som du vill få det att framstå är det ju inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 928810, member: 35223"] Nu kan jag ju hålla med om att 7500 inte var ett bra pris. Dock så får vi väl hålla oss till sanningen här i alla fall... Priset du anger är för en bindning med 92mm skistopper samt utan hudar. För att få samma kit får man alltså från tysken betala 759 skidor + bindning 159 Hudar 59 110mm stoppers. ~50 Frakt [b]1027€[/b] ~8977 Sek Som sagt tycker jag fortfarande att 7500 är för högt för MIG. Men riktigt så illa som du vill få det att framstå är det ju inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp