Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carlmart" data-source="post: 936805" data-attributes="member: 15410"><p>Ja du. Jag tycker att det är ett rimligt pris tillsammans med bindning. Jag vill helst sälja hela paketet och därför är jag intresserad att slumpa bort skidorna utan sänker de i utgångsläget bara med 3 000 från årets modell.</p><p></p><p>Jag har köpt och sålt på FR i flera år och aldrig varit med om att inte fått sålt mina skidor eller annan utrustning och anser mig därför ha rätt bra koll på vad som gäller i prisväg.</p><p></p><p>Slutligen (för det känns lite tjatigt redan att diskutera priser i K&S) måste jag säga att denna tråden inte längre är en skön pricerunneraktig tråd som plockar fram lägre priser, utan snarare åtta-tio personer (varav många är moderatorer eller FR-junkies sedan flera år) som sitter och domderar och dömer ut folk och deras annonser på ett, ja, rätt otrevligt sätt. Men, boys, keep up the good work (eller ägna er åt ert jobb istället</p><p> [USER=43586]@Heinz_p[/USER])</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carlmart, post: 936805, member: 15410"] Ja du. Jag tycker att det är ett rimligt pris tillsammans med bindning. Jag vill helst sälja hela paketet och därför är jag intresserad att slumpa bort skidorna utan sänker de i utgångsläget bara med 3 000 från årets modell. Jag har köpt och sålt på FR i flera år och aldrig varit med om att inte fått sålt mina skidor eller annan utrustning och anser mig därför ha rätt bra koll på vad som gäller i prisväg. Slutligen (för det känns lite tjatigt redan att diskutera priser i K&S) måste jag säga att denna tråden inte längre är en skön pricerunneraktig tråd som plockar fram lägre priser, utan snarare åtta-tio personer (varav många är moderatorer eller FR-junkies sedan flera år) som sitter och domderar och dömer ut folk och deras annonser på ett, ja, rätt otrevligt sätt. Men, boys, keep up the good work (eller ägna er åt ert jobb istället [USER=43586]@Heinz_p[/USER]) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp