Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 936830" data-attributes="member: 43586"><p>Ok, bra. Syftet med denna tråd är att uppmärksamma priser som vi tycker är orimliga. I mina ögon är det paket du säljer för dyrt och jag skulle personligen aldrig köpa det till det priset. Som jämförelse skulle jag få ungefär lika mycket för mina DPS 112:or med P18, då kanske du ser skillnaden i exklusivitet och inköpspris. Men, du behöver givetvis inte bry dig om mina åsikter och tankar - vilket du också poängterar.</p><p></p><p></p><p>Jo, samma här.</p><p></p><p></p><p>Jobb? Jag har inget jobb. Sitter på FR dagarna i ända, går på soc och drömmer mig bort till snön (även om jag inte åkt skidor på flera år eftersom jag inte har råd). Är därför självutnämnd expert med väldigt lite koll på saker och ting, men försöker ändå hjälpa folk här helt gratis. Tråkigt med personangrepp, speciellt när du prickar så rätt. Det känns. </p><p></p><p>Jag har själv varit utsatt för denna tråd med min annons, vilket gav mig en bra heads up på att jag låg fel i pris och det tyckte jag var bra. Tråkigt att du inte uppskattar det vi gör, har du något förslag på att göra det bättre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 936830, member: 43586"] Ok, bra. Syftet med denna tråd är att uppmärksamma priser som vi tycker är orimliga. I mina ögon är det paket du säljer för dyrt och jag skulle personligen aldrig köpa det till det priset. Som jämförelse skulle jag få ungefär lika mycket för mina DPS 112:or med P18, då kanske du ser skillnaden i exklusivitet och inköpspris. Men, du behöver givetvis inte bry dig om mina åsikter och tankar - vilket du också poängterar. Jo, samma här. Jobb? Jag har inget jobb. Sitter på FR dagarna i ända, går på soc och drömmer mig bort till snön (även om jag inte åkt skidor på flera år eftersom jag inte har råd). Är därför självutnämnd expert med väldigt lite koll på saker och ting, men försöker ändå hjälpa folk här helt gratis. Tråkigt med personangrepp, speciellt när du prickar så rätt. Det känns. Jag har själv varit utsatt för denna tråd med min annons, vilket gav mig en bra heads up på att jag låg fel i pris och det tyckte jag var bra. Tråkigt att du inte uppskattar det vi gör, har du något förslag på att göra det bättre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp