Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carlmart" data-source="post: 936835" data-attributes="member: 15410"><p>Ok, ett inlägg till.</p><p>Jag uppskattar er hjälp med att hitta rätt pris på grejjorna. Som jag tidigare nämnt är det dock paketpriset jag är mest intresserad av att sälja och därför lägger jag inte skidpriset i sig lågt. Med en viss prutmån (eftersom andrahandsmarknaden alltid innebär prut) så är paketpriset skäligt med tanke på bindningens nypris. Enligt min måttstock då självklart. I agree to disagree när det gäller detta.</p><p></p><p>Förslag på att göra det bättre. Både jag och nej. I grunden är detta en god idé. Vad ni kan göra bättre är att snygga till tonläget och vara lite mer ödmjuka. Jag läser och uppskattar mycket av det som de mest tongivande personerna i denna tråd skriver och har skrivit om framförallt utrustning tidigare på FR. Tycker därför det är lite tråkigt att tonläget ibland blir så otroligt tufft och stöddigt. Jag sänker min garde och förbättrar tonläget och hoppas att ni gör det i tråden framöver också.</p><p></p><p>Slutligen (och jag lovar, detta är sista inlägget, för sen måste jag verkligen fortsätta att jobba), så var passningen till dig Heinz_p öppet mål när du öppnar inlägg efter inlägg med "tråkigt på jobbet idag".</p><p></p><p>Peace Out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carlmart, post: 936835, member: 15410"] Ok, ett inlägg till. Jag uppskattar er hjälp med att hitta rätt pris på grejjorna. Som jag tidigare nämnt är det dock paketpriset jag är mest intresserad av att sälja och därför lägger jag inte skidpriset i sig lågt. Med en viss prutmån (eftersom andrahandsmarknaden alltid innebär prut) så är paketpriset skäligt med tanke på bindningens nypris. Enligt min måttstock då självklart. I agree to disagree när det gäller detta. Förslag på att göra det bättre. Både jag och nej. I grunden är detta en god idé. Vad ni kan göra bättre är att snygga till tonläget och vara lite mer ödmjuka. Jag läser och uppskattar mycket av det som de mest tongivande personerna i denna tråd skriver och har skrivit om framförallt utrustning tidigare på FR. Tycker därför det är lite tråkigt att tonläget ibland blir så otroligt tufft och stöddigt. Jag sänker min garde och förbättrar tonläget och hoppas att ni gör det i tråden framöver också. Slutligen (och jag lovar, detta är sista inlägget, för sen måste jag verkligen fortsätta att jobba), så var passningen till dig Heinz_p öppet mål när du öppnar inlägg efter inlägg med "tråkigt på jobbet idag". Peace Out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp