Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 937511" data-attributes="member: 35021"><p>+1, "dannedieharder" kan du förklara vad exakt det är för material i oakleys gogglar som motiverar ett pris en bra bit över 2000 spänn (närmare 3000!) ? verkar tydligt som om du är en av alla dom som fallit för dessa "flashiga" uttryck som "SGM" talar om. kan även tillägga att jag personligen har testat ett antal gogglar från oakley (inte deras dyraste, men i alla fall crowbar, a-frame m.fl. som åtminstone inte kan räknas till deras billigaste modeller) och jag kan helt klart säga att jag inte upplevde som som bättre än några andra goggles av andra fabrikat som jag har testat. Åker nu med ett par Smith i/o som i och för sig går på 1699 (vilket absolut inte är billigt), men dom kostar fortfarande mer än en tusing mindre än Oakley airbrake.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 937511, member: 35021"] +1, "dannedieharder" kan du förklara vad exakt det är för material i oakleys gogglar som motiverar ett pris en bra bit över 2000 spänn (närmare 3000!) ? verkar tydligt som om du är en av alla dom som fallit för dessa "flashiga" uttryck som "SGM" talar om. kan även tillägga att jag personligen har testat ett antal gogglar från oakley (inte deras dyraste, men i alla fall crowbar, a-frame m.fl. som åtminstone inte kan räknas till deras billigaste modeller) och jag kan helt klart säga att jag inte upplevde som som bättre än några andra goggles av andra fabrikat som jag har testat. Åker nu med ett par Smith i/o som i och för sig går på 1699 (vilket absolut inte är billigt), men dom kostar fortfarande mer än en tusing mindre än Oakley airbrake. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp