Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurchan" data-source="post: 945105" data-attributes="member: 32199"><p>Heinz och tompa..</p><p>Är inte ute efter att blåsa någon, snarare tycker jag att det är svårt att värdera. Varför skulle jag ta mig tiden att lägga ut en annons som, enligt er, är onödigt då priset är för högt? Faller på sin egen orimlighet. Det enda jag hade att gå på var liknande annonser på liknande skida, i det här fallet samma skida för 4000 resp. 4500. Dessa båda par skidor var dock med bindningar vilket givetvis drar upp priset, dock var det "hybrid", alltså inte helt i kolfiber, vilket drar ner nypriset avsevärt i förhållande till min. Detta antog jag skulle speglas även vad gäller begpriset.</p><p></p><p>Vad sägs om att ni ist för att kasta skit kanske skulle kunna hjälpa mig med att värdera, ni är uppenbarligen bättre på det än jag då skidorna fortfarande inte är sålda?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurchan, post: 945105, member: 32199"] Heinz och tompa.. Är inte ute efter att blåsa någon, snarare tycker jag att det är svårt att värdera. Varför skulle jag ta mig tiden att lägga ut en annons som, enligt er, är onödigt då priset är för högt? Faller på sin egen orimlighet. Det enda jag hade att gå på var liknande annonser på liknande skida, i det här fallet samma skida för 4000 resp. 4500. Dessa båda par skidor var dock med bindningar vilket givetvis drar upp priset, dock var det "hybrid", alltså inte helt i kolfiber, vilket drar ner nypriset avsevärt i förhållande till min. Detta antog jag skulle speglas även vad gäller begpriset. Vad sägs om att ni ist för att kasta skit kanske skulle kunna hjälpa mig med att värdera, ni är uppenbarligen bättre på det än jag då skidorna fortfarande inte är sålda?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp