Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 945579" data-attributes="member: 83225"><p>Jag måste bra testa igen. För ett tag sen skrev jag här för att få lite prisidéer för mina 190cm Katana årsmodell 10/11. Skadefria men standardrepiga topsheets kan man beskriva skicket som. De är dessutom borrade två ggr. Den snaste borrningen är dock opluggad och passar sth-hålmönster. När jag skrev sist fick jag ett förslag på 1500 och nu i efterhand har jag kunnat konstatera att det är faktiskt lika mycket som det enda bud jag fått. Ett bud var på 1500 och personen blev sen förvånad när det saknades bindning... Om värdet är så pass lågt kan jag lika gärna behålla dem eftersom det är en sjukt bra skida men jag fascineras dock bara över vad som hänt med beg-marknaden. Förr fick man iaf lägga 2500-3000 för en skida i motsvarande skick. Vad säger ni, är 1500 vad man kan få ut eller behöver jag bara vänta på rätt köpare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 945579, member: 83225"] Jag måste bra testa igen. För ett tag sen skrev jag här för att få lite prisidéer för mina 190cm Katana årsmodell 10/11. Skadefria men standardrepiga topsheets kan man beskriva skicket som. De är dessutom borrade två ggr. Den snaste borrningen är dock opluggad och passar sth-hålmönster. När jag skrev sist fick jag ett förslag på 1500 och nu i efterhand har jag kunnat konstatera att det är faktiskt lika mycket som det enda bud jag fått. Ett bud var på 1500 och personen blev sen förvånad när det saknades bindning... Om värdet är så pass lågt kan jag lika gärna behålla dem eftersom det är en sjukt bra skida men jag fascineras dock bara över vad som hänt med beg-marknaden. Förr fick man iaf lägga 2500-3000 för en skida i motsvarande skick. Vad säger ni, är 1500 vad man kan få ut eller behöver jag bara vänta på rätt köpare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp