Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 958176" data-attributes="member: 1008"><p><a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=93656" target="_blank">https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=93656</a> Nu är 2,8k inget jättehögt pris, tycker bara att det är lite risigt av alla som köpte skidor på utförsäljningen (om det inte var fallet här så ber jag om ursäkt) bara för att sälja med förtjänst (rätt hög förtjänst dessutom). När det faktiskt var folk som försökte köpa skidor för att faktiskt använda själva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 958176, member: 1008"] [URL]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=93656[/URL] Nu är 2,8k inget jättehögt pris, tycker bara att det är lite risigt av alla som köpte skidor på utförsäljningen (om det inte var fallet här så ber jag om ursäkt) bara för att sälja med förtjänst (rätt hög förtjänst dessutom). När det faktiskt var folk som försökte köpa skidor för att faktiskt använda själva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp