Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CLarsson" data-source="post: 958269" data-attributes="member: 132600"><p>2 800 är ju ett ganska bra pris för ett par slasher som är helt nya. Som många redan påpekat så är det totalt ointressant vad släjaren köpte dem för då det är köparen som själv bestämmer om han/hon anser att produkten är värd det priset eller inte.</p><p></p><p>2800 med en viss prut mån är ett bra pris, sen att säljaren var snabb att beställa och kan tjäna en hacka på affären är vll bara bra för han</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CLarsson, post: 958269, member: 132600"] 2 800 är ju ett ganska bra pris för ett par slasher som är helt nya. Som många redan påpekat så är det totalt ointressant vad släjaren köpte dem för då det är köparen som själv bestämmer om han/hon anser att produkten är värd det priset eller inte. 2800 med en viss prut mån är ett bra pris, sen att säljaren var snabb att beställa och kan tjäna en hacka på affären är vll bara bra för han [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Tillbaka
Topp