Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1333858" data-attributes="member: 179533"><p>Det är den som bor där för tillfället som är berättigad RUT oavsett om man äger lägenheten eller bara hyr över helgen. Stugägaren är egentligen bara berättigad RUT om det är i samband med att denne är där. Det är ju dock svårt för skatteverket att kontrollera om det rör sig om en ensam stuga.</p><p>Jag kommer knappast ifrågasätta om en stugägare hävdar att denne bor där hela tiden och vill ha städat varje vecka. Det är Skatteverkets uppgift, inte min.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1333858, member: 179533"] Det är den som bor där för tillfället som är berättigad RUT oavsett om man äger lägenheten eller bara hyr över helgen. Stugägaren är egentligen bara berättigad RUT om det är i samband med att denne är där. Det är ju dock svårt för skatteverket att kontrollera om det rör sig om en ensam stuga. Jag kommer knappast ifrågasätta om en stugägare hävdar att denne bor där hela tiden och vill ha städat varje vecka. Det är Skatteverkets uppgift, inte min. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Tillbaka
Topp