Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iMonkey" data-source="post: 1333893" data-attributes="member: 193586"><p>IDP tar 1850:- innan RUT och 964:- efter RUT för vår stuga i Ramundberget, 4 rum och 75kvm, inkl allt. Stämmer att RUT kan man endast få om stugägaren själv beställer/betalar för städning, inte om eventuell förmedlare gör det. Det som är bäst med IDP i Ramundberget är att de ordnar med nycklar direkt med anläggningen (så jag behöver inte koordinera det själv), samt att de har standardpriser inkl framkörning. Jag har tidigare bett om offert för städning av andra firmor och det är alltid "vi får se vad det kostar när vi kommer fram, plus att det är 2 timmar framkörning".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iMonkey, post: 1333893, member: 193586"] IDP tar 1850:- innan RUT och 964:- efter RUT för vår stuga i Ramundberget, 4 rum och 75kvm, inkl allt. Stämmer att RUT kan man endast få om stugägaren själv beställer/betalar för städning, inte om eventuell förmedlare gör det. Det som är bäst med IDP i Ramundberget är att de ordnar med nycklar direkt med anläggningen (så jag behöver inte koordinera det själv), samt att de har standardpriser inkl framkörning. Jag har tidigare bett om offert för städning av andra firmor och det är alltid "vi får se vad det kostar när vi kommer fram, plus att det är 2 timmar framkörning". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Tillbaka
Topp