Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1333937" data-attributes="member: 179533"><p>Frågar du mig så gör jag alltid ett gediget arbete.</p><p></p><p> Jag är medveten om den ekvationen men du överdriver en del, väldigt många gäster väljer att städa stugan själv.</p><p>Vi har valt att lägga oss på en hög nivå vilket innebär att den som bara anlitar oss en eller två gånger gör en väldigt bra affär. Vi städar allt, bara en ordentlig ugnsrengöring och rengöring av spisfläkten samt att tvätta bort diverse ingrodda fläckar runt om hela huset tar ett tag när det inte är gjort på länge.</p><p>Vi räknar med att en städning kommer gå betydligt fortare när vi har städat samma stuga ett par gånger men den första gången vi städar en stuga tar det oftast en bra bit mer än 4 timmar då det ofta finns en hel del som inte har rengjorts på år.</p><p>Vi fakturerar fast pris, samma pris oavsett om städningen skulle ta en eller tio timmar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1333937, member: 179533"] Frågar du mig så gör jag alltid ett gediget arbete. Jag är medveten om den ekvationen men du överdriver en del, väldigt många gäster väljer att städa stugan själv. Vi har valt att lägga oss på en hög nivå vilket innebär att den som bara anlitar oss en eller två gånger gör en väldigt bra affär. Vi städar allt, bara en ordentlig ugnsrengöring och rengöring av spisfläkten samt att tvätta bort diverse ingrodda fläckar runt om hela huset tar ett tag när det inte är gjort på länge. Vi räknar med att en städning kommer gå betydligt fortare när vi har städat samma stuga ett par gånger men den första gången vi städar en stuga tar det oftast en bra bit mer än 4 timmar då det ofta finns en hel del som inte har rengjorts på år. Vi fakturerar fast pris, samma pris oavsett om städningen skulle ta en eller tio timmar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Tillbaka
Topp