Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1333989" data-attributes="member: 161297"><p>Det tvivlar jag inte på. Men väldigt många stugstädningar jag har sett resultatet av har definitivt inte gjort det. En blick under soffan och man hittar både dammråttor och leksaker. Har hänt så pass ofta att det känns som att det är satt i system. Och det är inte konstigt för det är antagligen bara en av tio som klagar. Genom att slarva hinner de med fler på bytesdagen och det där klagomålet kan de hantera dagen efter när personalen ändå inte har något att göra.</p><p></p><p></p><p>Det är ju väldigt snällt av er, men som kund hade jag förväntat mig att den första riktigt grundliga städningen kostar mer. Sen kan ni ju ha som policy att om kunden köper en grundstädning och tio normala städningar under en säsong så bjuder ni på den tionde.</p><p></p><p>En annan tjänst ni kan sälja är städbesiktning för de som väljer att städa själva. Ni kommer ju att veta bättre än någon annan vad ni ska titta efter - och kan åtgärda det direkt.</p><p></p><p>Lycka till! Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för er.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1333989, member: 161297"] Det tvivlar jag inte på. Men väldigt många stugstädningar jag har sett resultatet av har definitivt inte gjort det. En blick under soffan och man hittar både dammråttor och leksaker. Har hänt så pass ofta att det känns som att det är satt i system. Och det är inte konstigt för det är antagligen bara en av tio som klagar. Genom att slarva hinner de med fler på bytesdagen och det där klagomålet kan de hantera dagen efter när personalen ändå inte har något att göra. Det är ju väldigt snällt av er, men som kund hade jag förväntat mig att den första riktigt grundliga städningen kostar mer. Sen kan ni ju ha som policy att om kunden köper en grundstädning och tio normala städningar under en säsong så bjuder ni på den tionde. En annan tjänst ni kan sälja är städbesiktning för de som väljer att städa själva. Ni kommer ju att veta bättre än någon annan vad ni ska titta efter - och kan åtgärda det direkt. Lycka till! Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för er. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Pris för stugstädning?
Tillbaka
Topp