Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pris på beg Salomon Scream 10 Pilot "Hot"??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="orange" data-source="post: 70964" data-attributes="member: 34525"><p>Hmm liten och nätt, nja 75kg.. Har dock testat modellen och tyckte dom va sköna (verkar man ju vara ensam om här...)</p><p>Hur många dagar dom gått kan jag inte veta men man får väll ta och dubbla så kanske man får sanningen, syns ju på skicket om inte annat. Ingen mera som har en åsikt om pris eller kanske nått tips på skida för 4000kr som jag bör kolla på ist?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="orange, post: 70964, member: 34525"] Hmm liten och nätt, nja 75kg.. Har dock testat modellen och tyckte dom va sköna (verkar man ju vara ensam om här...) Hur många dagar dom gått kan jag inte veta men man får väll ta och dubbla så kanske man får sanningen, syns ju på skicket om inte annat. Ingen mera som har en åsikt om pris eller kanske nått tips på skida för 4000kr som jag bör kolla på ist? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pris på beg Salomon Scream 10 Pilot "Hot"??
Tillbaka
Topp