Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pris på liftkort Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 63710" data-attributes="member: 35067"><p>ööö ja klarade mig lätt på 7000spänn fick nog en del över oxå å då ingick 7dars 3dals liftkort å allt käk.</p><p>frukost: finns ju bagguetter för inte så många kronor</p><p>finns ju vanlig matbutiker som man lungt kan fixa sig en måltid för långt under 100lappen om man bor i lägenhet.</p><p></p><p>fast det beror ju på hur mycke pengar man vill lägga på maten och hur kräsen man är.</p><p></p><p>3 hamburgertallrikar med 3 öl kostade 500spänn och det va mitt i backen och då va dricksen med</p><p></p><p>dricka i backen kan dock kosta 33cl upp till 45spänn så att ta med lite vatten är aldrig fel, sen kan man ju ta med nån macka man kan käka i liften upp så man slipper slösa bort dyrbar skid åking genom att köa i nån resturang för att köpa svin dyr mat</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 63710, member: 35067"] ööö ja klarade mig lätt på 7000spänn fick nog en del över oxå å då ingick 7dars 3dals liftkort å allt käk. frukost: finns ju bagguetter för inte så många kronor finns ju vanlig matbutiker som man lungt kan fixa sig en måltid för långt under 100lappen om man bor i lägenhet. fast det beror ju på hur mycke pengar man vill lägga på maten och hur kräsen man är. 3 hamburgertallrikar med 3 öl kostade 500spänn och det va mitt i backen och då va dricksen med dricka i backen kan dock kosta 33cl upp till 45spänn så att ta med lite vatten är aldrig fel, sen kan man ju ta med nån macka man kan käka i liften upp så man slipper slösa bort dyrbar skid åking genom att köa i nån resturang för att köpa svin dyr mat [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Pris på liftkort Val Thorens
Tillbaka
Topp