Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Priser för säsong i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kitchi" data-source="post: 185071" data-attributes="member: 29102"><p>ja hallo. du hade ju redan fått några svar där.</p><p>om du vill jobba o har arbetstillstånd kan du få från typ 8 dollar till 20 dollars i timmen. beror på vart du jobbar o sånt du vet. jag jobbade restaurang o fick 11, 50. ikke stora pengar alltså...</p><p></p><p>oh ja förresten. när jag köpte liftkortet på earlybird så stod dollarn så dåligt att jag betalade nästan 9400 kr för liftkortet... menmen. </p><p></p><p>lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kitchi, post: 185071, member: 29102"] ja hallo. du hade ju redan fått några svar där. om du vill jobba o har arbetstillstånd kan du få från typ 8 dollar till 20 dollars i timmen. beror på vart du jobbar o sånt du vet. jag jobbade restaurang o fick 11, 50. ikke stora pengar alltså... oh ja förresten. när jag köpte liftkortet på earlybird så stod dollarn så dåligt att jag betalade nästan 9400 kr för liftkortet... menmen. lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Priser för säsong i Whistler?
Tillbaka
Topp