Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Priser i Val d´isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nagnud" data-source="post: 63665" data-attributes="member: 37936"><p>Tjenare.</p><p></p><p>Jag pyser ner i 10 dar till val d´isere om ett par veckor och jag undrar hur det ligger till med priserna där nere. Bor i lägenhet och kommer köpa det mesta av maten i affären. Hur ser matpriserna i livsmedelsaffärerna ut? Sen undrar jag hur priserna är på utrustning som t.ex. hjälmar, skydd kläder osv. </p><p>Är en fattig student just nu och skulle vara skönt att ha lite bättre koll redan innan man drar ner. </p><p></p><p>Tack på förhand.</p><p></p><p>Ha det gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nagnud, post: 63665, member: 37936"] Tjenare. Jag pyser ner i 10 dar till val d´isere om ett par veckor och jag undrar hur det ligger till med priserna där nere. Bor i lägenhet och kommer köpa det mesta av maten i affären. Hur ser matpriserna i livsmedelsaffärerna ut? Sen undrar jag hur priserna är på utrustning som t.ex. hjälmar, skydd kläder osv. Är en fattig student just nu och skulle vara skönt att ha lite bättre koll redan innan man drar ner. Tack på förhand. Ha det gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Priser i Val d´isere?
Tillbaka
Topp