Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Priskoll i Chamonix!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 48530" data-attributes="member: 29566"><p>Tjena Henke! </p><p></p><p>För det första snarkar jag INTE! bara när jag är full och det var jag aldr.... eller va fan... Aj då.......... JAJA! Det bjuder jag på!</p><p></p><p>För det andra tycker jag inte Henke kan ge en korrekt bild av läget. Han var där bara i 1 månad, jag var där 5. Lägenheten var liten, visst, men hur mycket tid spenderar du i den. En normal dag, går upp käkar (kanske) backen till 4 sen afterski till 8, hem och äter/duschar sen ner igen efter 1 timme sen hem och sover kl 2+. Så kanske 1 till 1 1/2 timme om dagen e man hemma, spelar roll då hur lägenheten är?!?</p><p></p><p>Argentiere ÄR ju billigare eftersom det ligger så off. Nattklubben (Space) öppnar 4 (på morgonen) och kör i 4 timmar. E du inte SUPERhög kan du inte vara där. Bo i Cham Su(e)de istället! Du får ut mer av säsongen även om det är lite dyrare. Snus går alltid att få tag på, Bussarna är inte så farlig heller som Henke vill få det att låta + att du kan inte ta buss miss i nassen om du ska hem, dyng. Ställen som aegzor: South Bar, Chambre Neuf, Goophy och, humm, ja, Garage. Det är de ställen flest säsongare hänger på, mest folk med brudar osv. Finns MASSOR av barer så det är bara att välja. Vi ses på South Bar i vinter!</p><p></p><p>/Dave</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 48530, member: 29566"] Tjena Henke! För det första snarkar jag INTE! bara när jag är full och det var jag aldr.... eller va fan... Aj då.......... JAJA! Det bjuder jag på! För det andra tycker jag inte Henke kan ge en korrekt bild av läget. Han var där bara i 1 månad, jag var där 5. Lägenheten var liten, visst, men hur mycket tid spenderar du i den. En normal dag, går upp käkar (kanske) backen till 4 sen afterski till 8, hem och äter/duschar sen ner igen efter 1 timme sen hem och sover kl 2+. Så kanske 1 till 1 1/2 timme om dagen e man hemma, spelar roll då hur lägenheten är?!? Argentiere ÄR ju billigare eftersom det ligger så off. Nattklubben (Space) öppnar 4 (på morgonen) och kör i 4 timmar. E du inte SUPERhög kan du inte vara där. Bo i Cham Su(e)de istället! Du får ut mer av säsongen även om det är lite dyrare. Snus går alltid att få tag på, Bussarna är inte så farlig heller som Henke vill få det att låta + att du kan inte ta buss miss i nassen om du ska hem, dyng. Ställen som aegzor: South Bar, Chambre Neuf, Goophy och, humm, ja, Garage. Det är de ställen flest säsongare hänger på, mest folk med brudar osv. Finns MASSOR av barer så det är bara att välja. Vi ses på South Bar i vinter! /Dave [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Priskoll i Chamonix!?!
Tillbaka
Topp