Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Prisvärd försäkring som täcker offpist utan guide - finns det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1248586" data-attributes="member: 80520"><p>Trygghansas olycksfallsförsäkring är guld. Det enda tråkiga är att de för några år sen la till en övre höjdgräns på 5000 möh. Det är standard att ha det i försäkringar eftersom höghöjdsaktiviteter är riskfyllda och "dyra" ut försäkringssynpunkt, men innan det skulle den täckt ett åk som Andrzej Bargiel på K2 så länge du inte gjorde det professionellt. Men som sagt, det är ingenting konstigt att de la till det - har en vän innan som var och klättrade 6000-meters-toppar i Nepal på den försäkringen. Hur prisvärda saker är är ju väldigt debatterbart, men vill minnas jag betalade typ 900 spänn extra för att den skulle täcka mina säsonger när det var aktuellt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1248586, member: 80520"] Trygghansas olycksfallsförsäkring är guld. Det enda tråkiga är att de för några år sen la till en övre höjdgräns på 5000 möh. Det är standard att ha det i försäkringar eftersom höghöjdsaktiviteter är riskfyllda och "dyra" ut försäkringssynpunkt, men innan det skulle den täckt ett åk som Andrzej Bargiel på K2 så länge du inte gjorde det professionellt. Men som sagt, det är ingenting konstigt att de la till det - har en vän innan som var och klättrade 6000-meters-toppar i Nepal på den försäkringen. Hur prisvärda saker är är ju väldigt debatterbart, men vill minnas jag betalade typ 900 spänn extra för att den skulle täcka mina säsonger när det var aktuellt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Prisvärd försäkring som täcker offpist utan guide - finns det?
Tillbaka
Topp