Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Prisvärda backcountryguider i Utah
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ehawk" data-source="post: 557050" data-attributes="member: 85580"><p>Tack så mycket för feedback!</p><p></p><p>Liedholm: Lavincentret i Åre ser mycket intressant ut. Frågan är om jag hinner med det innan vi drar till Utah i mitten av Januari. Såg i alla fall att en av böckerna jag har skickat efter från Amazon också såldes av lavincentret. Har du själv gått kursen? Och är den värd att åka till Åre för?</p><p></p><p>SSyk: Var faktiskt också i Powder Mountain förra året ett par dagar, men hyrde aldrig guide. Tog Caten ut på lightning ridge ett antal gånger, men åkte aldrig riktig backcountry åkning utanför systemet. Snackade med en lokal gubbe om att åka ner på baksidan istället för ner till liftarna, men det var tydligen inget för amatörer då det var rätt risky natur. Vart tog guiden er när ni hyrde och vad va det som var bristfälligt tyckte du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ehawk, post: 557050, member: 85580"] Tack så mycket för feedback! Liedholm: Lavincentret i Åre ser mycket intressant ut. Frågan är om jag hinner med det innan vi drar till Utah i mitten av Januari. Såg i alla fall att en av böckerna jag har skickat efter från Amazon också såldes av lavincentret. Har du själv gått kursen? Och är den värd att åka till Åre för? SSyk: Var faktiskt också i Powder Mountain förra året ett par dagar, men hyrde aldrig guide. Tog Caten ut på lightning ridge ett antal gånger, men åkte aldrig riktig backcountry åkning utanför systemet. Snackade med en lokal gubbe om att åka ner på baksidan istället för ner till liftarna, men det var tydligen inget för amatörer då det var rätt risky natur. Vart tog guiden er när ni hyrde och vad va det som var bristfälligt tyckte du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Prisvärda backcountryguider i Utah
Tillbaka
Topp