Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem att hitta pjäxor till XScreamS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nyo267n" data-source="post: 17378" data-attributes="member: 28149"><p>Jag har en kort, bred fot samt breda vader som gör att jag knappt får plats i vanliga pjäxor. Nu har jag införskaffat ett par Nordica för medelgoda åkare. Modellen är Atomic Superlite 5.50 och jag undrar om de verkligen går ihop bra med lite mer avancerade skidor som X Scream Series, som jag har. Nu är pjäxorna köpta på öppet köp och jag kan därför lämna tillbaka dem. Hur ska jag göra? Har jag gjort rätt val? Många andra pjäxor är för trånga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nyo267n, post: 17378, member: 28149"] Jag har en kort, bred fot samt breda vader som gör att jag knappt får plats i vanliga pjäxor. Nu har jag införskaffat ett par Nordica för medelgoda åkare. Modellen är Atomic Superlite 5.50 och jag undrar om de verkligen går ihop bra med lite mer avancerade skidor som X Scream Series, som jag har. Nu är pjäxorna köpta på öppet köp och jag kan därför lämna tillbaka dem. Hur ska jag göra? Har jag gjort rätt val? Många andra pjäxor är för trånga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem att hitta pjäxor till XScreamS
Tillbaka
Topp