Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem hitta pjäxor med tillräckligt låg volym
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1086562" data-attributes="member: 60010"><p>Jag har lite samma problem och kör just nu med fischers vacuum pjäxa (Ranger) som jag lyckats få till helt ok. Testade dock igår pjäxan jag tror du talar om från atomic (hawk ultra xtd 130) som är nästa års modell. Underbart låg volym, superflex, 98mm läst, gåläge som var riktigt bra och 1400g vikt med techinserts. Bootfittern jag testade som hos talade sig helt varm om dom och menade att det var den bästa pjäxan hon någonsin sett i den kategorin (inte säljsnack då hon vet att jag inte kommer köpa ny pjäxa i år). </p><p></p><p>Om den passar dig tror jag att den kan vara det du och alla andra andra med låg volym letar efter (bland friåkningspjäxor).</p><p></p><p>Pjäxan kommer även i 120 och 110 flex med lite högre vikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1086562, member: 60010"] Jag har lite samma problem och kör just nu med fischers vacuum pjäxa (Ranger) som jag lyckats få till helt ok. Testade dock igår pjäxan jag tror du talar om från atomic (hawk ultra xtd 130) som är nästa års modell. Underbart låg volym, superflex, 98mm läst, gåläge som var riktigt bra och 1400g vikt med techinserts. Bootfittern jag testade som hos talade sig helt varm om dom och menade att det var den bästa pjäxan hon någonsin sett i den kategorin (inte säljsnack då hon vet att jag inte kommer köpa ny pjäxa i år). Om den passar dig tror jag att den kan vara det du och alla andra andra med låg volym letar efter (bland friåkningspjäxor). Pjäxan kommer även i 120 och 110 flex med lite högre vikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem hitta pjäxor med tillräckligt låg volym
Tillbaka
Topp