Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem hitta pjäxor med tillräckligt låg volym
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1086593" data-attributes="member: 60010"><p>Som jarle säger så är passformen till din fot något du inte får från ett forum, däremot kan du få ledtrådar. Jag har testat alla som jarle nämner utom raptorn och alla hade för mycket volym för mig. Dessutom är Vulcan omarbetad vad jag vet och har annan passform i år. Dom enda med gåläge (vet inte om det är ett krav) som haft rätt volym för mig är fischers transalp och travers (inga vardagspjäxor så nämner dom bara som exempel) möjligen att Fischer vacuum rc4 130 kan funka (deras innersko är dock skräp enligt mig och bör bytas) samt ultra xtd från atomic.</p><p></p><p>Troligen är den ett extra bra val då den kan gå ut sig 6-8mm genom värmning vilket bör underlätta nedgång i storlek så som jarle förespråkar för att få lägre volym.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1086593, member: 60010"] Som jarle säger så är passformen till din fot något du inte får från ett forum, däremot kan du få ledtrådar. Jag har testat alla som jarle nämner utom raptorn och alla hade för mycket volym för mig. Dessutom är Vulcan omarbetad vad jag vet och har annan passform i år. Dom enda med gåläge (vet inte om det är ett krav) som haft rätt volym för mig är fischers transalp och travers (inga vardagspjäxor så nämner dom bara som exempel) möjligen att Fischer vacuum rc4 130 kan funka (deras innersko är dock skräp enligt mig och bör bytas) samt ultra xtd från atomic. Troligen är den ett extra bra val då den kan gå ut sig 6-8mm genom värmning vilket bör underlätta nedgång i storlek så som jarle förespråkar för att få lägre volym. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem hitta pjäxor med tillräckligt låg volym
Tillbaka
Topp