Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Problem med 7tm PT STI
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FH_thats_the_shit" data-source="post: 851641" data-attributes="member: 116301"><p>Svar från Richard</p><p>"</p><p>Hi Fredrik,</p><p></p><p>it is not possible to fix it by your self and we have no new Power Tour 2 in stock. Are you able to telemark with the binding?</p><p></p><p>Thx.</p><p></p><p>Richard</p><p>"</p><p></p><p>Det verkar som vi får fixa dom själv och byta ut delarna senare när dom får in de nya delarna.</p><p>Funkar finfint för min del.</p><p>Bara man vet att det är ok att byta ut en modifierad del, men jag tolkar det som att det är ok från deras del.</p><p>Dom verkar ju väldigt mån att göra rätt för sig.</p><p></p><p>Hoppet stiger för en trevlig telemarkssäsong.</p><p>Ska ta och fixa lite till på mina bindningar så jag är säker att dom funkar på turer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FH_thats_the_shit, post: 851641, member: 116301"] Svar från Richard " Hi Fredrik, it is not possible to fix it by your self and we have no new Power Tour 2 in stock. Are you able to telemark with the binding? Thx. Richard " Det verkar som vi får fixa dom själv och byta ut delarna senare när dom får in de nya delarna. Funkar finfint för min del. Bara man vet att det är ok att byta ut en modifierad del, men jag tolkar det som att det är ok från deras del. Dom verkar ju väldigt mån att göra rätt för sig. Hoppet stiger för en trevlig telemarkssäsong. Ska ta och fixa lite till på mina bindningar så jag är säker att dom funkar på turer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Problem med 7tm PT STI
Tillbaka
Topp