Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att Dynafit tjuvlöser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 839481" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=80520]@Vattendroppe[/USER]</p><p>Yo, det var riktat till dig i första hand! Sannolikt påverkar hur hårt fjädrarna i häldelen är skruvade utlösningen i tådelen, mycket möjligt att du måste upp ett snäpp eller två för att sitta fast ordentligt.</p><p></p><p>@Superlightskier</p><p>Jag vet inte hur mycket du väger men jag tror att det har en avgörande betydelse om man väger 50 eller 90 kg. Sannolikt är det så att tyngre åkare på feta skidor har större problem än lätta åkare på smala skidor.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 839481, member: 13863"] [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] Yo, det var riktat till dig i första hand! Sannolikt påverkar hur hårt fjädrarna i häldelen är skruvade utlösningen i tådelen, mycket möjligt att du måste upp ett snäpp eller två för att sitta fast ordentligt. @Superlightskier Jag vet inte hur mycket du väger men jag tror att det har en avgörande betydelse om man väger 50 eller 90 kg. Sannolikt är det så att tyngre åkare på feta skidor har större problem än lätta åkare på smala skidor. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att Dynafit tjuvlöser
Tillbaka
Topp