Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att Dynafit tjuvlöser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 856416" data-attributes="member: 14483"><p>Felet var att min vänstra pjäxa, Dalbello virus tour, var felkonstruerad!</p><p></p><p>Skönt att benträningen åter är väl genomförd och att felet var tådels-insättningen! Ett sällan-fel hävdar Dalbello men jag tvivlar då även den blinde kan se att Dalbello har bytt tådels-insättning på sina modeller.</p><p></p><p>Min lokale handlare, hos den jag köpt mina skodon, kan inte räknas till ett serviceproffs och skeppet hans styr har viss förbättringspotential. Själv visade jag självklart oceaner av tålamod när jag gång efter annan tvingades hantera butikspersonal, posörer och de stackare som är förvisad in i verkstan. Nåja efter att jag själv tvingats uppsöka delar av distributionsledet och slutligen anpassat de Virus- paret som kom i utbyte, helstorlek, genom att skruva ur sulorna från ett par i butiken är jag åter på berget.</p><p> </p><p>Man kan säkert dra lärdom av detta, Mes konstaterar krasst att i en värld där det begås ständiga misstag gäller det att själv skapa kontroll…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 856416, member: 14483"] Felet var att min vänstra pjäxa, Dalbello virus tour, var felkonstruerad! Skönt att benträningen åter är väl genomförd och att felet var tådels-insättningen! Ett sällan-fel hävdar Dalbello men jag tvivlar då även den blinde kan se att Dalbello har bytt tådels-insättning på sina modeller. Min lokale handlare, hos den jag köpt mina skodon, kan inte räknas till ett serviceproffs och skeppet hans styr har viss förbättringspotential. Själv visade jag självklart oceaner av tålamod när jag gång efter annan tvingades hantera butikspersonal, posörer och de stackare som är förvisad in i verkstan. Nåja efter att jag själv tvingats uppsöka delar av distributionsledet och slutligen anpassat de Virus- paret som kom i utbyte, helstorlek, genom att skruva ur sulorna från ett par i butiken är jag åter på berget. Man kan säkert dra lärdom av detta, Mes konstaterar krasst att i en värld där det begås ständiga misstag gäller det att själv skapa kontroll… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att Dynafit tjuvlöser
Tillbaka
Topp