Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
problem med benhinnorna, vad gör man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skorpionen62" data-source="post: 858091" data-attributes="member: 93526"><p>Hejsan </p><p>Jag fick diagnosen kronisk benhinneniflamation för en del år sedan men som tur var så tvingade ett par av mina </p><p>arbetskamrater som var gifta mig till att använda en infraröd värme lampa som jag annvände så ofta jag </p><p>bara kunde dvs tills det brände ordentligt i skinnet och man bara inte klarade att värma mer förrän någon timme senare igen och detta fortsatte jag med i ca en månad och blev frisk men det åtekom et par gånger men det tog endast få dagar med behandlingen tills det helt har försvunnit har nu varit besvärsfri i flera år.</p><p>Själva lampan heter INFRATECH den liknar lite en överdimensionerad rakapparat.</p><p>Den är USA tillverkad hoppas du kan hitta en sådan på nätet och att den hjäper dig så lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skorpionen62, post: 858091, member: 93526"] Hejsan Jag fick diagnosen kronisk benhinneniflamation för en del år sedan men som tur var så tvingade ett par av mina arbetskamrater som var gifta mig till att använda en infraröd värme lampa som jag annvände så ofta jag bara kunde dvs tills det brände ordentligt i skinnet och man bara inte klarade att värma mer förrän någon timme senare igen och detta fortsatte jag med i ca en månad och blev frisk men det åtekom et par gånger men det tog endast få dagar med behandlingen tills det helt har försvunnit har nu varit besvärsfri i flera år. Själva lampan heter INFRATECH den liknar lite en överdimensionerad rakapparat. Den är USA tillverkad hoppas du kan hitta en sådan på nätet och att den hjäper dig så lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
problem med benhinnorna, vad gör man?
Tillbaka
Topp