Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
problem med bindningen till Scratch...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_danerik_andersson" data-source="post: 142049" data-attributes="member: 50596"><p>tja... Undrar om det är någon mer än jag som har haft problem med bindningen till 04/05:ans Scratch FS? Bindningen heter scratch 200. Skidorna är köpt på Stadium. Det är ski stoper delen som krånglar... först låsnade delen på ena och och det blev en spricka i själva plattan man fäster med skidan/bindningen av att jag satte på mig skidan... Jag åkte in till stadium och fick det fixat... senare hände samma sak med andra skidan av att jag fakie landade i ett hopp...</p><p>Då skickade stadium iväg skidorna till rossignol. Där skulle dom tydligen ha bytt båda delarna till ett par helt nya... Det gick några veckor utan några problem, men sen började samma del krångla igen... nu lossnade delens fästen från skidan/bindningen. Jag har aldrig haft ett liknande problem med några andra bindningar... P.S skidorna var oanvända när dom först gick sönder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_danerik_andersson, post: 142049, member: 50596"] tja... Undrar om det är någon mer än jag som har haft problem med bindningen till 04/05:ans Scratch FS? Bindningen heter scratch 200. Skidorna är köpt på Stadium. Det är ski stoper delen som krånglar... först låsnade delen på ena och och det blev en spricka i själva plattan man fäster med skidan/bindningen av att jag satte på mig skidan... Jag åkte in till stadium och fick det fixat... senare hände samma sak med andra skidan av att jag fakie landade i ett hopp... Då skickade stadium iväg skidorna till rossignol. Där skulle dom tydligen ha bytt båda delarna till ett par helt nya... Det gick några veckor utan några problem, men sen började samma del krångla igen... nu lossnade delens fästen från skidan/bindningen. Jag har aldrig haft ett liknande problem med några andra bindningar... P.S skidorna var oanvända när dom först gick sönder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
problem med bindningen till Scratch...
Tillbaka
Topp