Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axbrink" data-source="post: 507524" data-attributes="member: 90681"><p>Får sjukt ont när jag åker, skulle kunna bero på hälgreppet, så jag tänkte köpa ett par 32 lashed å formgjuta, för att kolla om detta hjälper...</p><p>Saken är den att mina fötter är 25,5 och detta är ett par boots som är 25 cm(damboots) men jag tänkte att om man gjuter dem så borde de ju passa. Har haft ett par strl 42 lashed innan som var 26,5 och det funkade inte, dom var alldeles för stora.. Finns ett par lashed storlek 8 med, dom ska ju va 26 cm...detta blev ju en jävla sörja, men de ja undrar är ska jag köpa några som är 0,5 cm för små, som man kanske kan formgjuta och så, eller ska man köpa ett par som kan vara för stora och formgjuta dem istället? </p><p>De enda som fanns i min storlek var ett par nitro barrage, är de nått bra eller hur fan ska ja göra egentligen? hjääälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axbrink, post: 507524, member: 90681"] Får sjukt ont när jag åker, skulle kunna bero på hälgreppet, så jag tänkte köpa ett par 32 lashed å formgjuta, för att kolla om detta hjälper... Saken är den att mina fötter är 25,5 och detta är ett par boots som är 25 cm(damboots) men jag tänkte att om man gjuter dem så borde de ju passa. Har haft ett par strl 42 lashed innan som var 26,5 och det funkade inte, dom var alldeles för stora.. Finns ett par lashed storlek 8 med, dom ska ju va 26 cm...detta blev ju en jävla sörja, men de ja undrar är ska jag köpa några som är 0,5 cm för små, som man kanske kan formgjuta och så, eller ska man köpa ett par som kan vara för stora och formgjuta dem istället? De enda som fanns i min storlek var ett par nitro barrage, är de nått bra eller hur fan ska ja göra egentligen? hjääälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med boots
Tillbaka
Topp