Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="manj" data-source="post: 507604" data-attributes="member: 58349"><p>Ska du beställa från nätet? Bästa är ju att prova i butik så man känner exakt vad som är bra. Men jag tror inte att det blir så mycket större i tårna bara för att man formgjuter. Det som händer är nog att det passar bättre runt foten, så att det inte är nån kant som ligger och trycker. Men jag valde mellan storlek 45.5 och 45. 45.5 kändes ändå okej, men jag körde ändå på 45orna för att vara på säkra sidan att dom inte är för stora. Om dom är lite för små så är det ju bara att härda ett tag för dom kommer ju gå ut sig så dom passar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manj, post: 507604, member: 58349"] Ska du beställa från nätet? Bästa är ju att prova i butik så man känner exakt vad som är bra. Men jag tror inte att det blir så mycket större i tårna bara för att man formgjuter. Det som händer är nog att det passar bättre runt foten, så att det inte är nån kant som ligger och trycker. Men jag valde mellan storlek 45.5 och 45. 45.5 kändes ändå okej, men jag körde ändå på 45orna för att vara på säkra sidan att dom inte är för stora. Om dom är lite för små så är det ju bara att härda ett tag för dom kommer ju gå ut sig så dom passar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med boots
Tillbaka
Topp