Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med Conformable sulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 623267" data-attributes="member: 103064"><p>"Bor du i närheten av stockholmsområdet och inte vill ge dig på att justera sulorna själv så ta en sväng till Alpingaraget. Där kan man det mesta om inte allt man behöver veta om formgjutna (conformable) sulor."</p><p></p><p>Det stället kan jag verkligen inte rekommendera. </p><p></p><p>Fick själv mina skor sprutade hos Garaget för några år sedan och det har varit problem från och med dag 1 till och med nu. </p><p></p><p>Lösningen för mig blev Udens sport i Göteborg. </p><p></p><p>Killen som ordnade allt sa så här under tiden han fixade med min sula fr Comformable. "Det var länge sedan vi gjorde sulorna så här". Han syftade på att Garaget hade gjort sulan båtformad undertill. </p><p>Vidare tryckte han ut delar av skummet vid sidorna. Han tyckte även att det var lite konstigt att dom inte åtgärdat detta på en gång då han själv kände vad som var fel omedelbart. </p><p></p><p>Nej, inget mer Garage för mig...</p><p></p><p>Nu känns min sko som den borde ha känts från början.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 623267, member: 103064"] "Bor du i närheten av stockholmsområdet och inte vill ge dig på att justera sulorna själv så ta en sväng till Alpingaraget. Där kan man det mesta om inte allt man behöver veta om formgjutna (conformable) sulor." Det stället kan jag verkligen inte rekommendera. Fick själv mina skor sprutade hos Garaget för några år sedan och det har varit problem från och med dag 1 till och med nu. Lösningen för mig blev Udens sport i Göteborg. Killen som ordnade allt sa så här under tiden han fixade med min sula fr Comformable. "Det var länge sedan vi gjorde sulorna så här". Han syftade på att Garaget hade gjort sulan båtformad undertill. Vidare tryckte han ut delar av skummet vid sidorna. Han tyckte även att det var lite konstigt att dom inte åtgärdat detta på en gång då han själv kände vad som var fel omedelbart. Nej, inget mer Garage för mig... Nu känns min sko som den borde ha känts från början. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med Conformable sulor
Tillbaka
Topp