Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med fötter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mnemonic" data-source="post: 622609" data-attributes="member: 103766"><p>Absolut, jag håller med men dock till viss del. När det gäller skorna var jag faktiskt lite förbryllad redan när jag provade dem. Tyckte att foten satt väldigt bra och satt fast på ett bra sätt men verkligheten visade att jag fick inte foten ner mot häldynan ordentligt så jag ska åka tillbaka med skorna och se så att storleken blir bra.</p><p></p><p>Att jag är ovan, helt klart. Det håller jag med om. Min teknik var långt ifrån bra men en hel del kom tillbaka under sportlovs veckan.</p><p></p><p>Problemet är också att jag har ont i fötterna även när jag inte åker. Det kan komma vid promenader och liknande. För en tid sedan fick jag även ont på nätterna och var så smärtsamt att ens ställa sig på fötterna. Därav att jag har egna formgjutna inlägg till mina skor i vanliga fall och har förbättrat fötterna dock så nu verkar det har gått tillbaka till det sämre. Har t ex samma värk nu, som jag hade under sportlovs veckan, efter att bara ha gått med lite packning mellan några tunnelbane stationer till jobbet.</p><p></p><p>Så det är lite faktorer som spelar in, och tacksam för all respons =) Man vill ju få det att funka, åkningen är den enda sport jag kan bra så vill ogärna tappa den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mnemonic, post: 622609, member: 103766"] Absolut, jag håller med men dock till viss del. När det gäller skorna var jag faktiskt lite förbryllad redan när jag provade dem. Tyckte att foten satt väldigt bra och satt fast på ett bra sätt men verkligheten visade att jag fick inte foten ner mot häldynan ordentligt så jag ska åka tillbaka med skorna och se så att storleken blir bra. Att jag är ovan, helt klart. Det håller jag med om. Min teknik var långt ifrån bra men en hel del kom tillbaka under sportlovs veckan. Problemet är också att jag har ont i fötterna även när jag inte åker. Det kan komma vid promenader och liknande. För en tid sedan fick jag även ont på nätterna och var så smärtsamt att ens ställa sig på fötterna. Därav att jag har egna formgjutna inlägg till mina skor i vanliga fall och har förbättrat fötterna dock så nu verkar det har gått tillbaka till det sämre. Har t ex samma värk nu, som jag hade under sportlovs veckan, efter att bara ha gått med lite packning mellan några tunnelbane stationer till jobbet. Så det är lite faktorer som spelar in, och tacksam för all respons =) Man vill ju få det att funka, åkningen är den enda sport jag kan bra så vill ogärna tappa den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med fötter
Tillbaka
Topp