Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med fulltilt pjäxor, behöver råd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikBoden" data-source="post: 928469" data-attributes="member: 69525"><p>Jag kör på årets hot dogger. har åkt två dagar och dom passar perfekt. jag har stl 42 och har pjäxor i stl 27.5 så måste jag säga att jag blir förvånad att de sa att du ej behöver en större storlek. </p><p>27.5 är perfekt för mig och jag skulle absolut inte välja en mindre storlek.</p><p>spänn mittenspännet mest så passar foten som bäst. iallafall enligh min erfarenhet. </p><p>också även fast du kör mycket big mountain så ska inte det betyda att du pga det står i en mer bakåtlutad position.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikBoden, post: 928469, member: 69525"] Jag kör på årets hot dogger. har åkt två dagar och dom passar perfekt. jag har stl 42 och har pjäxor i stl 27.5 så måste jag säga att jag blir förvånad att de sa att du ej behöver en större storlek. 27.5 är perfekt för mig och jag skulle absolut inte välja en mindre storlek. spänn mittenspännet mest så passar foten som bäst. iallafall enligh min erfarenhet. också även fast du kör mycket big mountain så ska inte det betyda att du pga det står i en mer bakåtlutad position. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med fulltilt pjäxor, behöver råd!
Tillbaka
Topp