Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med "hälhöjjare" - Dynafit Beast 14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnus-almqvist" data-source="post: 1225078" data-attributes="member: 56778"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag har ett problem med mina Dynafit Beast 14. Försöker illustrera och förklara problemet efter bästa förmåga nedan.</p><p> [ATTACH=full]8916[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]8917[/ATTACH]</p><p></p><p>Glidplattan (då också Hälhöjjare 1) flexar upp några millimeter vilket låser hälhöjjare 2. Resultatet blir att när jag går med hälhöjjare 2 så måste jag ta av mig skidorna och trycka ner glidplattan för att kunna lossa hälhöjjare 2. På bilden som illustrerar problemet är inte hälhöjjare 2 helt nere men när de är det så hamnar den i spänn när glidplattan flexar upp och på så sätt låser den. (Samma problem på båda bindningarna)</p><p></p><p>Någon som möjligen råkat ut för samma problem och lyckats finna en lösning?</p><p></p><p>MVH</p><p>Magnus Almqvist</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnus-almqvist, post: 1225078, member: 56778"] Hej, Jag har ett problem med mina Dynafit Beast 14. Försöker illustrera och förklara problemet efter bästa förmåga nedan. [ATTACH type="full"]8916[/ATTACH] [ATTACH type="full"]8917[/ATTACH] Glidplattan (då också Hälhöjjare 1) flexar upp några millimeter vilket låser hälhöjjare 2. Resultatet blir att när jag går med hälhöjjare 2 så måste jag ta av mig skidorna och trycka ner glidplattan för att kunna lossa hälhöjjare 2. På bilden som illustrerar problemet är inte hälhöjjare 2 helt nere men när de är det så hamnar den i spänn när glidplattan flexar upp och på så sätt låser den. (Samma problem på båda bindningarna) Någon som möjligen råkat ut för samma problem och lyckats finna en lösning? MVH Magnus Almqvist [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med "hälhöjjare" - Dynafit Beast 14
Tillbaka
Topp