Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
problem med leveransen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mkaan" data-source="post: 862510" data-attributes="member: 119467"><p>tjena</p><p>beställde i söndags en hoodie och en tall tee från adventure zone a.k.a jibbshop.se, stog att de skulle kosta 1363 vilket det också gjorde när jag betalade när jag hämtade ut paketet på ica. Dock så tycker jag att paketet är lite för litet för att innehålla en hoodie och en tall tee. Direkt när jag kommer ut i bilen öppnar jag paketet och mycket riktigt så ligger de ingen hoodie i paketet utan bara tall teen. går in på ica och kollar om det finns ett till paket som dom missat. Finns inget paket. Jag har alltså betalat 1363 kr för en tall tee från Cashwear......</p><p></p><p>Så nu undrar jag vad man gör? Ska självklart ringa dom de första jag gör imorgon. Men hur vet dom att jag inte bara säger att de inte fanns någon hoodie? Har inte fått något mejl och ingen följesedel låg de i paketet heller. Är det någon annan som beställt från Adventure zone a.k.a Jibbshop.se ? </p><p></p><p>/ en besviken konsument ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mkaan, post: 862510, member: 119467"] tjena beställde i söndags en hoodie och en tall tee från adventure zone a.k.a jibbshop.se, stog att de skulle kosta 1363 vilket det också gjorde när jag betalade när jag hämtade ut paketet på ica. Dock så tycker jag att paketet är lite för litet för att innehålla en hoodie och en tall tee. Direkt när jag kommer ut i bilen öppnar jag paketet och mycket riktigt så ligger de ingen hoodie i paketet utan bara tall teen. går in på ica och kollar om det finns ett till paket som dom missat. Finns inget paket. Jag har alltså betalat 1363 kr för en tall tee från Cashwear...... Så nu undrar jag vad man gör? Ska självklart ringa dom de första jag gör imorgon. Men hur vet dom att jag inte bara säger att de inte fanns någon hoodie? Har inte fått något mejl och ingen följesedel låg de i paketet heller. Är det någon annan som beställt från Adventure zone a.k.a Jibbshop.se ? / en besviken konsument .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
problem med leveransen
Tillbaka
Topp