Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 223296"><p>Min bindning gick sönder första gången när jag landade switch, hela plattan som håller fast skistoppern bröts av. de tvar en perfekt landning så bindningwen tjuv löste och drogs bakåt och bindningen pajjade. 2a gången var i puder. på en backflipp då jag kom runt hela men ena skidan dök och skidan löst ut och skistoppern gick av. </p><p>3e gången jag åkte o svängde utanför backe npå skojj typ 2dm puder och svängde skidan tjuvlöste och vips satt skiten som håller fast skistoppern snett.</p><p></p><p>1a gången var med en m11 free</p><p>2-3 gången marker m12 free</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 223296"] Min bindning gick sönder första gången när jag landade switch, hela plattan som håller fast skistoppern bröts av. de tvar en perfekt landning så bindningwen tjuv löste och drogs bakåt och bindningen pajjade. 2a gången var i puder. på en backflipp då jag kom runt hela men ena skidan dök och skidan löst ut och skistoppern gick av. 3e gången jag åkte o svängde utanför backe npå skojj typ 2dm puder och svängde skidan tjuvlöste och vips satt skiten som håller fast skistoppern snett. 1a gången var med en m11 free 2-3 gången marker m12 free [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Tillbaka
Topp