Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adam_hansson" data-source="post: 224069" data-attributes="member: 39294"><p>Ok sorry för de, jag ska skriva vad som hände nu när jag fått ett annat perspektiv av saken.</p><p>De var så att jag åkte på ett hopp, snurrade lite och landade lite oturligt, och när jag reser mig up och ska ta på mig skidan funkar de inte för att den en halvan av skistoppern på en skidan har försvunnit medans den andra sitter kvar så jag får ett h-vete att ta på mig skidorna, fast ajg håller ur den sista dagen också med detta.</p><p></p><p>Men häromdagen när jag lämnade in skidorna för lagning sa dom att dom, på Udéns i Göteborg, att dom har haft problem med just Markerbindningar förut och inte bara just M 12.0 utan även dom dyrare modellerna, så jag vet inte riktigt om de hjälper att köpa en dyrare modell av marker och tro att man ska slippa att dom går sönder.</p><p>Had jag gjort en lite grundligare undersökning förra säsongen, vilket jag tyvärr inte gjorde, så hade jag kanske gått på något annat märke än Marker, men men gjort är gjort. Men i år har jag hört att bindningarna skall vara förbättrade från Markers sida så de blir upp till bevis för dom också.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adam_hansson, post: 224069, member: 39294"] Ok sorry för de, jag ska skriva vad som hände nu när jag fått ett annat perspektiv av saken. De var så att jag åkte på ett hopp, snurrade lite och landade lite oturligt, och när jag reser mig up och ska ta på mig skidan funkar de inte för att den en halvan av skistoppern på en skidan har försvunnit medans den andra sitter kvar så jag får ett h-vete att ta på mig skidorna, fast ajg håller ur den sista dagen också med detta. Men häromdagen när jag lämnade in skidorna för lagning sa dom att dom, på Udéns i Göteborg, att dom har haft problem med just Markerbindningar förut och inte bara just M 12.0 utan även dom dyrare modellerna, så jag vet inte riktigt om de hjälper att köpa en dyrare modell av marker och tro att man ska slippa att dom går sönder. Had jag gjort en lite grundligare undersökning förra säsongen, vilket jag tyvärr inte gjorde, så hade jag kanske gått på något annat märke än Marker, men men gjort är gjort. Men i år har jag hört att bindningarna skall vara förbättrade från Markers sida så de blir upp till bevis för dom också. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Tillbaka
Topp