Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 281405" data-attributes="member: 1008"><p>Jo det är självklart ett rejält kliv framåt, och sånt gillar vi!</p><p></p><p>Jo själklart finns det nyare raceprylar som motsvarar mina men det jag menade var att ingen direkt förändring/förbättring har skett de senaste tio åren som rättfärdigar ett nyköp på den fronten. (Enda riktiga skillnaden mellan 997 anno -97 och 920 LAB anno -07 är väl att det är nya färger och lite mindre metall?) Och tyvärr så föredrar jag de äldre modellerna av marker pga tådelen.</p><p></p><p>Jo man får söka sin tilltro till "icke existerande" teammodeller som kan vara lite meckiga att få tag på om nu de stora pojkarna ska åka med dom. Jag håller alla tummar jag har!</p><p></p><p>Själv är jag glad att man nästan väger 90 och har överrörliga knän så jag kan hålla mig närmare DIN 20 än DIN 10. (värsta jag vet är att tappa skidan)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 281405, member: 1008"] Jo det är självklart ett rejält kliv framåt, och sånt gillar vi! Jo själklart finns det nyare raceprylar som motsvarar mina men det jag menade var att ingen direkt förändring/förbättring har skett de senaste tio åren som rättfärdigar ett nyköp på den fronten. (Enda riktiga skillnaden mellan 997 anno -97 och 920 LAB anno -07 är väl att det är nya färger och lite mindre metall?) Och tyvärr så föredrar jag de äldre modellerna av marker pga tådelen. Jo man får söka sin tilltro till "icke existerande" teammodeller som kan vara lite meckiga att få tag på om nu de stora pojkarna ska åka med dom. Jag håller alla tummar jag har! Själv är jag glad att man nästan väger 90 och har överrörliga knän så jag kan hålla mig närmare DIN 20 än DIN 10. (värsta jag vet är att tappa skidan) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
problem med marker bindningar
Tillbaka
Topp