Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daweee" data-source="post: 941655" data-attributes="member: 65219"><p>En bra pjäxa som sitter bra gör ont, riktigt ont i början men efter ett tag brukar det bli bättre, men inte varje gång.. </p><p></p><p>En säsong hade jag pjux som aldrig slutade göra ont, även fast jag tröck ut plasten och fräste så blev det inte mycket bättre. det tycker jag är nr 1 att testa. dett är viktigt att man ser till att man inte får såkallade skidåkarknölar. dem bildas när det trycker på en punkt i foten och det kan bli så alvarligt att man måste operera bort den.. men mitt tips är att du försöker känna vars det gör ont och så trycker du ut plasten lite så du får mer plats vid foten. funkar inte det så får du härda eller köpa nya pjux..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daweee, post: 941655, member: 65219"] En bra pjäxa som sitter bra gör ont, riktigt ont i början men efter ett tag brukar det bli bättre, men inte varje gång.. En säsong hade jag pjux som aldrig slutade göra ont, även fast jag tröck ut plasten och fräste så blev det inte mycket bättre. det tycker jag är nr 1 att testa. dett är viktigt att man ser till att man inte får såkallade skidåkarknölar. dem bildas när det trycker på en punkt i foten och det kan bli så alvarligt att man måste operera bort den.. men mitt tips är att du försöker känna vars det gör ont och så trycker du ut plasten lite så du får mer plats vid foten. funkar inte det så får du härda eller köpa nya pjux.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Tillbaka
Topp