Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johisco" data-source="post: 943217" data-attributes="member: 127900"><p>Jag prövade runt tills jag hittade en pjäxa som i alla fall inte direkt klämde på min vrist så att jag fick ont, Nordica Enforcer, för att sen trycka ut skalet för optimal passning. Sen formsprutade vi Conformable innerskor och har även gjort formgjuten sula. Har åkt totalt 9 dagar med dom varav 7 i rad nu senast. Gör överjvälvligt ont till och från och blev inte bättre sista dagen heller. Dessutom så sjukt kalla i framme i tårna så jag var tvungen att pausa och värma upp tårna så att de inte skulle trilla av....</p><p></p><p>Hatar dom just nu.</p><p></p><p>Det här hjälper ju inte dig men jag fick i alla fall skriva av mig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johisco, post: 943217, member: 127900"] Jag prövade runt tills jag hittade en pjäxa som i alla fall inte direkt klämde på min vrist så att jag fick ont, Nordica Enforcer, för att sen trycka ut skalet för optimal passning. Sen formsprutade vi Conformable innerskor och har även gjort formgjuten sula. Har åkt totalt 9 dagar med dom varav 7 i rad nu senast. Gör överjvälvligt ont till och från och blev inte bättre sista dagen heller. Dessutom så sjukt kalla i framme i tårna så jag var tvungen att pausa och värma upp tårna så att de inte skulle trilla av.... Hatar dom just nu. Det här hjälper ju inte dig men jag fick i alla fall skriva av mig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Tillbaka
Topp