Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="josh" data-source="post: 943232" data-attributes="member: 25355"><p>Fick mina nya pjäxor i gar och har gatt fran en 100 mm till 97 mm samt en helt annan modell. Mina fötter och underben är rätt taniga. Akt pa BD Factor ett par ar och ska nu byta till ett Lange pjuck(XT 130). Hade pa mig dom i gar med relativt hard spänning under ca 25 minuter. Fötterna fullkomligt dunkade och blev tokröda. Jag gick aldrig runt med dom pga att det var rätt sent pa kvällen.</p><p>Har mätt mina fötter och anser att 97 mm borde vara ok men har tidigare haft rätt "luftiga" pjäxor. Jag lirar hockey pa fritiden sa fötterna borde vara rätt vana med hart sittande boots.</p><p></p><p>Fragan är ju nu om jag ska chansa pa att de här bootsen kommer rätta till sig(med diverse tryckningar osv) eller om jag ska ga tillbaka och köra pa ett par 100 mm?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="josh, post: 943232, member: 25355"] Fick mina nya pjäxor i gar och har gatt fran en 100 mm till 97 mm samt en helt annan modell. Mina fötter och underben är rätt taniga. Akt pa BD Factor ett par ar och ska nu byta till ett Lange pjuck(XT 130). Hade pa mig dom i gar med relativt hard spänning under ca 25 minuter. Fötterna fullkomligt dunkade och blev tokröda. Jag gick aldrig runt med dom pga att det var rätt sent pa kvällen. Har mätt mina fötter och anser att 97 mm borde vara ok men har tidigare haft rätt "luftiga" pjäxor. Jag lirar hockey pa fritiden sa fötterna borde vara rätt vana med hart sittande boots. Fragan är ju nu om jag ska chansa pa att de här bootsen kommer rätta till sig(med diverse tryckningar osv) eller om jag ska ga tillbaka och köra pa ett par 100 mm? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med "ont i fötter" av pjäxor
Tillbaka
Topp