Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med pjäxa jag köpt, Hur ska jag gå tillväga? HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eevez" data-source="post: 999896" data-attributes="member: 55271"><p>Skulle vara intressant att veta var du köpt dina pjäxor?</p><p>Om det är en "riktig" skidbutik ska det finnas möjlighet att formgjuta sulor. Intersport/stadium och liknande kan inte fixa sånt. </p><p>Skulle rekommendera dig att gå tillbaka till butiken där du köpt pjäxorna (förhoppningvis en "riktig" skidbutik då...), så kan de hjälpa dig att justera skal och gjuta sula. Det kostar en slant men är värt pengarna!</p><p></p><p>angående pjäxor i allmänhet så ger innerskon alltid med sig lite. något som försäljaren självklart borde förklarat för dig. du ska alltså välja lika stor pjäxa som din fot, det känns trångt och jävligt första tiden, men sen blir det bättre. det viktigaste är att du har ett bra hälgrepp, det går att justera något i efterhand, men är ej att rekommendera. lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eevez, post: 999896, member: 55271"] Skulle vara intressant att veta var du köpt dina pjäxor? Om det är en "riktig" skidbutik ska det finnas möjlighet att formgjuta sulor. Intersport/stadium och liknande kan inte fixa sånt. Skulle rekommendera dig att gå tillbaka till butiken där du köpt pjäxorna (förhoppningvis en "riktig" skidbutik då...), så kan de hjälpa dig att justera skal och gjuta sula. Det kostar en slant men är värt pengarna! angående pjäxor i allmänhet så ger innerskon alltid med sig lite. något som försäljaren självklart borde förklarat för dig. du ska alltså välja lika stor pjäxa som din fot, det känns trångt och jävligt första tiden, men sen blir det bättre. det viktigaste är att du har ett bra hälgrepp, det går att justera något i efterhand, men är ej att rekommendera. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med pjäxa jag köpt, Hur ska jag gå tillväga? HJÄLP
Tillbaka
Topp