Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med pjäxor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AK_Jocke" data-source="post: 42988" data-attributes="member: 13148"><p>Jag kände inte att de klämde såpass mycket när jag provade ut dem... Men de klämmer på en liten punkt stor som en liten skiten ärta, vilket jag kände efter några dagars åkande. </p><p></p><p>Tack för tipsen, jag ska antingen åka ned till Göteborg och Adam, eller så får det bli i Mora på vägen till Sälen, Åre verkar ju kanske vara bäst, men dit blir det inte än på ett tag... Hoppas det blir bättre, för på vänstern sitter de som sockeplast!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AK_Jocke, post: 42988, member: 13148"] Jag kände inte att de klämde såpass mycket när jag provade ut dem... Men de klämmer på en liten punkt stor som en liten skiten ärta, vilket jag kände efter några dagars åkande. Tack för tipsen, jag ska antingen åka ned till Göteborg och Adam, eller så får det bli i Mora på vägen till Sälen, Åre verkar ju kanske vara bäst, men dit blir det inte än på ett tag... Hoppas det blir bättre, för på vänstern sitter de som sockeplast! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med pjäxor...
Tillbaka
Topp