Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med pjäxorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cristoffer1" data-source="post: 405424" data-attributes="member: 49564"><p>Kolla upp om dem har det valet att byta ut innerskon. Om inte så är mitt tips till dig att sälja pjäxorna (Ja du kommer att förlora på det) och isf köpa ett par nya som passar dina fötter bättre helt enkelt. </p><p></p><p>Fortsätter du att åka på dem så är risken stor att Du kommer att få problem med dina fötter i framtiden och tro mig, det vill Du inte! Men som sagt, det "billigaste" alternativet är om du kollar upp om du kan byta innerskon.</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cristoffer1, post: 405424, member: 49564"] Kolla upp om dem har det valet att byta ut innerskon. Om inte så är mitt tips till dig att sälja pjäxorna (Ja du kommer att förlora på det) och isf köpa ett par nya som passar dina fötter bättre helt enkelt. Fortsätter du att åka på dem så är risken stor att Du kommer att få problem med dina fötter i framtiden och tro mig, det vill Du inte! Men som sagt, det "billigaste" alternativet är om du kollar upp om du kan byta innerskon. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med pjäxorna
Tillbaka
Topp