Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med pjäxvärmare Therm-ic!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mathiasha" data-source="post: 842851" data-attributes="member: 64858"><p>Har du bytt själva laddaren också?</p><p>Hade lite strul med ett par "Hot tronic" där jag fick byta både batterier o laddare men det gick till sig.</p><p></p><p>Tror inte det är ngn fara för fötterna om man kör på full effekt, det är nog mer skitsnack från försäljarna som vill få en att tro att de är mer effektiva än de egentligen är (de sa samma sak till mig). Jag krutar på för fullt och inte har jag bränt några tår än...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mathiasha, post: 842851, member: 64858"] Har du bytt själva laddaren också? Hade lite strul med ett par "Hot tronic" där jag fick byta både batterier o laddare men det gick till sig. Tror inte det är ngn fara för fötterna om man kör på full effekt, det är nog mer skitsnack från försäljarna som vill få en att tro att de är mer effektiva än de egentligen är (de sa samma sak till mig). Jag krutar på för fullt och inte har jag bränt några tår än... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Problem med pjäxvärmare Therm-ic!
Tillbaka
Topp