Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med Union contact pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jockis" data-source="post: 941097" data-attributes="member: 103760"><p>Köpte ett par Union contact pro bindningar inför den här säsongen, har kanske använt dem i totalt en vecka och har haft ett flertal problem med dem:</p><p>-Foamet på bakkappan började lossna första dagen.</p><p>-Forwardlean-grejen lossnade när jag försökte spänna den, då pajjade även gängorna som den satt fast i.</p><p>-Misstänker att ett skruvfäste gått sönder, eftersom jag behöver dra åt samma skruv 3-5 gånger på en dag.</p><p>-Toestrapen håller sig inte på plats, utan glider runt i skåran (fästet i basplattan).</p><p></p><p>Någon annan som haft liknande problem? Bör jag skicka tillbaka bindningarna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jockis, post: 941097, member: 103760"] Köpte ett par Union contact pro bindningar inför den här säsongen, har kanske använt dem i totalt en vecka och har haft ett flertal problem med dem: -Foamet på bakkappan började lossna första dagen. -Forwardlean-grejen lossnade när jag försökte spänna den, då pajjade även gängorna som den satt fast i. -Misstänker att ett skruvfäste gått sönder, eftersom jag behöver dra åt samma skruv 3-5 gånger på en dag. -Toestrapen håller sig inte på plats, utan glider runt i skåran (fästet i basplattan). Någon annan som haft liknande problem? Bör jag skicka tillbaka bindningarna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med Union contact pro
Tillbaka
Topp